Afet Merhaba😊 Biz daha 45 gunluguz biraz uzun yazicam ama lutfen dikkate alin Benim bebegim 5 gunlukken 24 derece cikan sarilik nedeniyle hastanede yatti sariliktan dolayi kilo kaybi yasadik bir türlü uyanip emmiyodu 3 4 saat uyuyordu zorla kaldiriyodm ondada 5 dakika emiyo emmiyo uyuyodu boyle olunca 12 günluk olunca tekrar sarilik degerimiz yukseldi tekrar hastanede yattik ben israrla mama vermicem diye direttim sarilikla mucadele ederken bebegim beslenme sorunu yasamaya kilo almamaya basladi tekrar kilo kontrolu icin 3 gun hastanede yattik mama takviyesine baslandi bebegim o sayede kaybettigi kiloyuda geri kazandi hatta biraz kilo alıp toparladi bile Mama veren anneler kesinlikle yanlis anlamasin bebegimizin gelisimi herseyden onemli ben sirf mama vermicem diye bebegimj hastanede yatirdim hala dusundukce sinir oluyorum vermeme vermek istememe sebebimide acikliyicam simdi Benim normal dogum bekleniyodu 38+2de kontrole gttim nst de kalp atiminda yavaslama olustugu icin o gun sezeryanla dogum yaptim kendi annem vefat ettigi icin kayinvalidem vardi kendisi normal dogum yaptıgı icin benimde oyle olmami istiyodu sezeryan yapan anneler bilir sut herkesin oyle bi gunde inen bisey degil benim iki gun agiz sutu denen sutum cok guzel geldi yetti bebegime ama ıkinci gun eve geldigimizin ertesi gunu agiz sutum kesildi o gun icinde kendi sutum de gelmedi bebegim agladikca kayinvalidem basima gecti sezeryansin ondan sutun gelmicek bu cocuk ac sarilik olcak dedi durdu stresle benim sutum hem az hem gec geldi o yokken sadece agliyodum neyse daha sonra akliniza ne geliyosa denedim esim sagolsun moralimi duzeltti hem bebegimle ilgilenmeme hemde rahatlamama yardim etti az gec gelen sutum tasmaya basladi bi gogusumu emerken digeri akardi ama bebegim sariliktan emmez emerken uyuya kalirdi beslenmesini kontrol kontrole icin hastaneye yattigimizda mamaya baslayinca eve gelincede devam ettik oyle cok degil gunde 30 yada 60 cc verioduk ben sutum cogalsin mamayi keseyim diye yine herseyi yapmaya basladim corek otu rezene emzirme caylari tahin helvalar su hersey ama bebegim surekli agliyo uyanik oldugu sure boyunca eski tabirle araniyo emmek istiyodu her agladiginda bende emziriyodum surekli ac diye dusunuyodum en son durmayinca mama veriyordum kilosu normale dondu almasi gereken kiloyu almaya basladi sutumde guzel geliyodu mamayi tamamen kesmek istedim ebemizde gerek olmadığını kesmem gerektigini soylemisti ama bebegim agliyo durmuyodu sürekli emziriyodm tabi kayinvalidem yuzunden en ufak aglamasinda baska bisey yapmayi denemeden ac bu al emzir diyordu bnde surekli emziriyodum sebebi ilk baslarda goguslerimden akan sutler simdi akmiyodu bunu goren kayinvalidem senin sutun az yetmiyo bu cocuga mama ver senin sutun doyurmuyo diyordu ben bi yere gitsem mutlaka mama icirmis oluyordu neyse kizlar fazla uzatmiyicam bugun tekrar doktorda kontrolumuz vardi benim ac diye surekli emzirip uzerine mama verdigim bebegim fazla beslenmekten hasta olup agliyomus surekli araniyo diye verdigim gogsum her anne gbi 1 2 saatte kendini toplayip sut uretiyomus o zaman icerisinde gogsumu verdigimde bebegim azicik bi sutle birlikte hava yutuyomus bu da gaz yapmaya baslamis butun aglamasi huzursuzlugu bu yuzdenmis doktorumuz birakin memeyi emzirmeyi bile kesmemi sadece 2 saatte emzirmem gerektigini hatta uyuyosa bu 3 saati bulabilir dedi ac sandigim bebegim fazla tokmus neyse son bisey daha kizlar durmadim emzirme hemsiresinden destek almaya yanina gttim sut artirici biseyler istiyorum dedim o da gogusumu kontrol etmek istedi emzirdigim halde siktikca gogusumden sut geldi yeterli oldugunu neden artirmak istedigimi sordu bebegim surekli emmek istiyo araniyo dedigimde sen goz kirpmayi birakiyo musun dedi sasirdim o da onun bi refleksi eger aranmayi birakirsa seni emmeyide birakir dediginde sok oldum sonra ilk basta sutum akiyodu simdi doldugunu bile fark etmiyorum dedm gogusun terbiye olmus sen fark etmesende sutun yeterli dedi afrikadaki kadinlarin gogusleri nasil sarkik gobeklerine kadar ama 2 3 yasina kadar emiyo bebekleri dedi sut sence tas gbi gogus demek mi dedi ve o saatten sonra ben her agladiginda emzirmeyi biraktim saat suttum 2 ile 3 saat arasi emzirdim gaz icin damlasini verdim ve inanmicaksiniz kendini yirtan bebegim sesi bile cikmadan kendi kendine oynadi birakin onlar emmek istesin emzirin doydugunu anlayincaya kadar emsin ki sut olussun patron onlar ne kadar emerlerse o kadar sut olur bide su icersek umarim bi faydamiz olur sizede 🙏