Minnacksevdack Mrvtlg 5. Ayımda farmasinin amonyaksız boyasıyla boyamıştım. Doktorum öyle söylemişti. Emzirirken de aynı boyayı kullanıyorum
gibicibicis Mrvtlg amonyaksız boyayla boyamıştım hangi markaydı hatırlamıyorum ama ya watsonstan ya gratisten içeriğine bakarak almıştım