Gizem_23 öncelikle çok geçmiş olsun ve gözünüz Aydın bebeğiniz için.moralinizi bozmayın bebeğiniz sizin bütün duygularınızı hisseder,çok şükür ki ikiniz de sağlıklısınız .her bebek malesef anne sütüyle büyümüyor.sağlıklı olsun mamayla da büyür.siz sağmaya devam edin sütünüz kesilmesin bir de emzirme uzmanlarından yada doktordan tavsiye alabilirsiniz.