Kızlar merhaba bebeğim 1 yaşında ek gıdaya başladığımızdan beri bebeğim yoğurtu hep red etti sevmedi belirli aralıklara teklif ettim ama gene de istemedi içine meyve koydum büsküvi koydum ne yaptıysam sevmedi istemedi . 1 ay önce sütüm kesildi emzirmeyi sonlandırdık . Ne devam sütünü nede formül süt ikisinide içmedi istemedi beğenmedi . Ne yapabilirim . Önerileriniz neler siz neler yaptınız . !!!