Suleyilmaz Canım bizde aptamil kullandık kabızlık oldu , sma kullandım kusma yaptı, şuan humana kullanıyorum ve kilo alımı gayet iyi sağlıklı vede memnunuz mamadan. Ama şu son günler pek severek içmiyor uykuya daldığı esnada içmeye başladı. Ya atak dönemi yada taşınımı sevmedi bilmiyorum bende bundan dolayı değiştirmeyi düşünüyorum ama ne alayim bilmiyorum tekrar aptamil deneye ılırım yada bebalac gold ?