O1Anne Kızlar bebeğimin sesi kısılmış ve ağzında Beyaz kabarcıklar var pamukçuk sanırm çokta salya akıtıyor neden bu durum sizce🥺 çok huzursuz kızım emmiyo bile
K77 O1Anne pamukcugu karbanotlı su ile geçirmiştim ben cok fazla değildi ama ses kısıklığı da olmuştu bi ara sonra ufak tefek öksürük derken bronşit olmuşuz meğer. Bence çok fazla beklemeyin bir doktora görünün derim
dikkatbebekvar O1Anne benim bebegim ilk dogdugu günler cok aglamıstı ondan sesi kısılmıstı insan cok üzülüyor sesi gidince ama gecti bikaç güne. Pamukcuk da malesef geciremiyorum 3 aydır dili beyaz
Ggizo O1Anne 7 aylıkken ses kısıklığı olduğunda beraberinde öksürükte ve burun akıntısı da vardı, krup demişti doktor
Deletedmom_38 O1Anne benim oğlumda da öyle olmuştu 1 aylıktı ne yaptıysam geçmedi sonra kayınpederim toz şeker sür demişti sürdüm 3 gün içerisinde her yeri temizlenmişti
O1Anne dikkatbebekvar doktor lezyonlarda dolayı dedi ilaç falan yazdı inşallah geçer diş çıkarma dönemindende şüpheleniyorum ama o dönemde ses kısılması oluyormu