Melisa_gzl2540 Oğkum 2 buçuk yaşını girdi dün memedeb kestim oje sürdüm göğsüme emmedi gecw bi kaç kez istedi ama ısrarlı deyil bikere dedim anladı ve yattı şimdi göğsümde sürit ne zaman kesilir acaba kaç güne
Denizmeryem Melisa_gzl2540 Hiç emmezse sizd3 sağma yapmazsanız maximum bi haftaya kesilir. Ama göğüste toplamam süt çok ağırlaşıyor ve ağrı yapıyor bilginiz olsun o yüzden sabun ve sıcak suyla yıkayın hergun seyrin yağı ile masaj yapım iccamasirinizin i içine sabun da bırakabilirsiniz bana bitek o şekilde fayda etti ağrısını aldi
Taze1mom Melisa_gzl2540 benim ki 2-3 ay kesilmemişti hafif hafif vardı yine 🥲 Emzirmeyi kestiğimde hafif hafif elimle sağdım çünkü aşırı bir dolma oluyor özellikle uyku sonrası 3 güne geçti gitti ama bir arkadaşım baya mastit olmuştu ateşlendi falan sonra eczaneden bir ilaç aldı süt kesen 2 kere içti ve süt direkt kesildi
Zesa17 Melisa_gzl2540 bende daha yeni bıraktırdık 10 güne anca gitti sütüm ilk zamanlar biraz zor oluyor
Melisa_gzl2540 Denizmeryem bende zaten süt bezesi olmuştu ağrından ölüyodum şimdi yine olursa bu sefer dayanamm sanırım inşallah öyle olmaz yinede
Melisa_gzl2540 Taze1mom ay inşallah b3n öyle olmam ya benim zaten fazla sütüm yok 3 gün oldu emzirmeyeli hal3n daha hafif sertlik var