@Aksannn canım biz bulduk çaresini, biz doktora götürdük doktor kesinlikle gazdan dedi neyse ben hala inanmıyorum tabi, ama bir yandan da doktor öyle dedi diye gazına çözüm aramaya başladım, gazını çıkartmasına daha çok dikkat ettim, ve o şekilde uyanmaları çok çok azaldı, günde 3-4 kez o şekilde uyanıyordu, şimdi eğer baya gazı varsa çok rahatsızsa 2 günde 1 e filan düştü, gerçekten gaz sancısı saplanıp nefesini kesiyormuş yavrumun😩 şimdi deliler gibi gaza çözüm bulmaya çalışıyorum problem o çünkü