Eminekync Kızlar ne denediysem fayda etmedi çok acı çekiyorum bebegimi emzirirken aramızda olanlar vardır benşm gibi neyin faydasını gördünüz sizler
Aybukednyr Eminekync zeytinyağınin faydasını gördüm. Emzirdikten sonra sürdüm hep o kadar çok rahatlattı ve yumuşattı ki. Zaten göğsün zeytinyağını emiyor.
Eskiz25 Eminekync her emzirme sonrası 15-20 dakika kadar açık bırakıp havalandırın göğsünüzü çok faydasını göreceksiniz. Havalandırdıktan sonra da bi pamukla zeytinyağı sürüp o şekilde kapatın diğer emzirmeye kadar o yağ çok iyi yumuşatıyor.
nisakiz Benim tek kurtaricim kantaron yagi olmustu bebegede hicbir zarari yok aksine gaz sancisina iyi gelmisti
Nsedozkn Valla bana dua edersin lansinoh felan hikaye eczanede satıluyor almadan önce Trendyol yorumlarına bak aklında soru işareti kalmasın ‘garmastan pomat ‘ 2. Sürmede anlıcaksın mucize birşey
Azros Ayva cekırdeklerini Bır iki kaşık suda beklet jel kıvamına gelecek zaten onu sür bana o kadar iyi gelmişti ki