Bebegim0101 Arkadaşlar bebeğim Adana’da kuvezde ben izmitteyim sagdigim sütleri uçakla nasıl götürebilirim acaba?döndürdüm hepsini nasıl gotruecegim fikir lutfennn
Asiltas Bebegim0101 çok geçmiş olsun dondurmacılarda oluyor dışı sünger gibi içi dondurucu kuru buz deniyor sanırım bi süre donuk tutuyor ancak öyle götürebilirsiniz çözülmeden Mado yu biliyor musunuz orda var
Bebegim0101 Asiltas MADO Adana’da var ama İzmit’te varmı bilmiyorum? Ben ilcedeyim körfezde,depremden dolayı geldim.erken doğum yaptım 27 haftalık,oyuzden bebeğim kuvezde
Asiltas Bebegim0101 süt toplama poşetleri oluyor onları kuru buz kütlesinin içine doğrudan koyabilirsiniz