Edirne’de merkezinde zaten Selimiye ,Eski Camii, üç şerefeli cami var .Bedesten de orda . Saraçlar caddesine gidebilirsin orası meşhurdur Alipaşa Kapalıçarşı’da orda zaten . Meriç köprüsü ,Karaağaç , sarayiçi yerleşkesine gidebilirsin eski Edirne garı kara tren özgürlük anıtı falan hep orda çok hoş bi havası var . Beyazıt külliyesini ,Şükrüpaşa anıtını gezebilirsin . Edirne yürüyerek gezilebilecek çok güzel bi şehir orda üni okudum daha çok yeri var ..