Btl711 Bebegim sunnet olmadi 13 aylik .Pipisii geriye cektigimde tamamen sıyrılmiyor bir kismi yapisik gibi oraya normal mi .İki gundur kasigini farkettin .Basina gelen varmi
Hgcucuk Btl711 benimki 4.5 yasinda onunda oyle mumkun mertebe cekeleme yapmayin pipiye daha cok kapaniyor deligi. Idrarini yapabiliyorsa bi sıkıntı olmuyor
ENA Sünnetsiz olduğu için mikrop almış olabilir, her gün taharet yapmanızı tavsiye ederim. Kaşıntı devam ederse beklemeden doktora gidin, antibiyotikli kremle düzeliyor ancak.
Btl711 ENA altini islak mendille silmiyorum zaten her buyuk tuvaletinde yada bez degisiminde ılık su ile yıkıyorum .Umarim olmamistir