Pehlivan_35 bende bu yüzden mamaya başladım maalesef, mamaya karşı değilim ama sürekli meme de olan bebekle gün içinde hiç bişey yapamıyorsunuz kilo alımı gelişimi çok şükür iyiydi sağlık ocağı doktorum altı ay anne sütü öneriyorum anne sütü kolay sindirilir kolay acıkır normal dedi özel de ki doktorum ise sütünün dolmasına izin vermiyor mama vermen normal dedi burada kararı ben verdim açıkçası üstüne meme reddi de olunca mama vermek kaçınılmaz oldu uykuları bile uzadı diyebilirim