Merhab
CihangirAslan0 merhaba , gec kalmis sayilmazsiniz. Biz ozelde prof dr vedat koseoglu ‘na goturuyoruz cok memnunum. Cok ongorulu bir doktor oldugunu dusunuyorum. Burda tek olay boy kilo takibi degil cunku ,soz konusu bebek ise tecrube ve ongoru cok onemli. Daha once dogum yaptigim ozel hastanedeki doktor takip ediyordu. Aralarinda daglar kadar fark var degistrince anladim. Tavsiye ederim