Berfs10 zor gerçekten ama geçiyor merak etmeyin, besledikten sonra yarım saat kadar yatırmadan tutun, kucakta ya da hafif dikey olarak ana kucağında falan.bu bizde çok işe yarıyordu. Her beslenmeden sonra mutlaka gazını çıkarmaya çalışın. Bebeğin gazı olursa mutlaka kusuyor