Kızlar merhaba size sormak istiyorum şimdi
biz eşimle sadece 1 kez korunmasız birlikte olduk ve benim reglime 5 gün kala kahverengi bir lekelenme oldu sonea geçti adet olcam sandım ama sonra normale döndü hala 3 gün var bekliyorum ilk defa oldu böyle normalde 2 gün falan geçer aralarda ama öncesinde asla olmam
Bir de biz telefonumdaki uygulamaya göre tam doğurganlık döneminin en yüksek olduğu günde ilişki yaşamışız
Sizce hamile olma ihtimalim nedir? Bu leke bir yerlesme kanaması olabilir mi takvim doğru söyler mi bir kerelik ilişkiden tutma ihtimali nedir kafamda deli sorular 😑 kızımda hiç böyle şeyler olmadı 4 yıl geçti unuttum ben o an ki belirtileri