Anneler merhaba. Kızım gündüzleri emzirirken ve gece uykuya geçerken ıkınıyor. Oyun oynarken de yapıyor. Kabız değil. Yani böyle acı çeker gibi bir ıkınma. İdrar tahlili temiz. Enfeksiyon yok. Ultrasonla tüm iç organlarına bakıldı.. popoda çatlak vardı krem sürdük geçti. Başına gelen var mı???