tatlisert Arkadaşlar bugün eşimle dışarı çıktık avm he gittik aniden göğsümde bi ağırlık ve ağrı hissettim baktım ki kitle oluşmuş ve göğsüm acayip agrıyor oğlumda sürekli emen bir bebek süt birikintisi kitlesi değil ve şu an ağrıdan uyuyamıyorum sizde de oluyor mu böyle nedendir Bir kaç kere daha olmuştu sebebini bir türlü anlamadım
Busralp tatlisert Umma olmussun derler bizde bisey görüp yemediqin zaman sütün ceker ve kitle gibi olur oldugu yer kırmizi olur hatta gögusun vucuduna gore daha sıcak olur
Kartopu06 tatlisert ayyyy olmazmi gecen atesim bile yukseldi ikigun yatirdi sanki gogus tamamen bosalmiyormus hissi gibi bir his birde benim gogsumun ucu yara cok agriyor emzirirken gogus kalkani kullaniyorum oda ici sut dolunca ustume basima akiyo
Fadimenur0468 tatlisert canın yada sütün bisey cekmistir. Göğsün tas gibi olur dokunamazsin cok acir seni birisi iyi korkutması lazım tarif ederim ama bunu senin haberin yokken yapilmasi lazim. Esin yada bi yakinin kuru soganı alsin senin haberin yokken sirtina vursun sonrada o elindeki sogani yedirsin ama iyi korkman lazim biz boyle yapardik gecerdi. Denemekte fayda var bence bide bisey canin cekmesede tadina bak sütün çeker çünkü biz kendimizce buna umma deriz.
Sehers On dakika içinde aynı posttan üçüncü kez açıldı. Onların ki sut biriktigi için olmus belli ama sen emin misin sütten olmadığına
tatlisert Sehers evet eminim ve kitle olan yer kırmızı oluyor dediğim gibi birkaç kez daha olmuştu bugün aniden olan birşey
Kartopu06 tatlisert benimde sol gogsum oyle Allahim oyle bir agriyorki artik agladigimi biliyorum sizi cok iyi anliyorum ustu kizarmisti birazda sertlik vardi saglik ocagina gittim mastit baskangici dedi parol antibotik ucu icinde krem verdi kullandim hicbir faydasini gormedim yaklasik iki aya yakindir boyle bebegim emdikce dipte kalan sut kati kati geliyor ucunda kaliyor napacagimi nasil gecirecegimi bilemedim dustada ovdum 😔
Sehers Sen yinede sicak havlu falan koy sicak dus alip masaj yapmaya çalış gecmezse dr a git sut birikintisi değilse dr a gitmelisin bence
tatlisert Sehers valla doğum yaptığım ilk hafta süt birikintisinden tam emziremediğim için göğüslerim şişmişti aynen dediğiniz şeyleri yapmıştım ve geçmişti bu aniden olan bişey kimsede olmuyo herhalde bi bende oluyo birde Canım birler istedi yemediğim zaman oluyor neden böyle anlamadım
Sehers tatlisert olup olup geçiyorsa bireyden kaynaklanıyor sebebini bulmalısın bence dikkat et bakalım mesela canin bsy istediğinde oluyormuş bak olabilir. Gecmezse sorun vardır geçiyorsa geçici bisey demek ki yine fark etmeden canin bsy mi istedi acaba
Derinbebis tatlisert canım sen emiyo dersin ama tam boşaltamadı belki bi tarafını ? Sıcak duşda masajdan sonra bebeğinin üstüne eğilerek felan farklı pozisyonlarda emzir geç kalma ablamında çok sık emen bebeği olduğu halde boşaltamamıştı .
Morcivert061 tatlisert aynisi bendede oldu canim surekli emziriyodum bende gogsumle koltuk altim tarafonda şişlik oluştu ve gece 4e kadr kivrandim agridan. Smdi dusa sicak suyu ac ama dayanablsigin kadar sicak olsun eline sabun yada şampuan al ve kitleyi ov bastirsrak assagiya dogru sonra sicak suyu tut bi elinlede assagîya dogru bastir sutunu sag kitle biraz yumusayacak daha rahat ediceksin dustan cikincada göğsünü tamamen nosaly ama kitle yumusayana kadar iyice bastir aicak suda
tatlisert Busralp evet aynen öyle ya birkaç gün oldu Canım gözleme istedi yemedim ondan mı acaba anlamadım gitti 🤦🏼♀️
Busralp tatlisert Buyuk bi ihtimalle yapabilicek birisi varsa sizin haberiniz yokken umdugun umcagin bu olsun diyerek sırtiniza vurup agziniza bisey versin ve yeyin yoksa sürekli tekrarliyo
tatlisert Derinbebis emdiğine eminim çünkü evden çıkarken göğüsüm boştu bir anda oldu ama şu an hafif setlik kaldı ağrı gala devam ediyor
tatlisert Morcivert061 banyo yaptım ama öyle birşey yapmadım bugün de geçmezse deneyeceğim teşekkür ederim 😊
Yigit12 Şuan aynı sıkıntı bende de var benim de canım bisey çekti yemedim ondan sandım ama ateşim de var eğer geçmezse bende gidicem ama ben hiç bisey de yapmıyorum şuan
Adatuna Yigit12 ateş varsa mastit olabilir çok büyük ihtimal. İhmal etmeden doktora gidin, mastit ancak antibiyotikle tedavi oluyor çünkü. Ben iki kere mastit oldum, çok zor bir süreç gerçekten, geçmiş olsun
Emine3018 Benim de 2 gün önce oldu bebeğim 10 aylık çok kötü ağrı sızı kızarıklık oldu akşama kadar uğraştım sıcak suyla açayım diye olmadı en son duşa girdim ve meme ucumda sarı çok nokta gibi bişey fark ettim anladım ki meme ucun tıkanmış tabi bunu anlamıyor insan o kadar küçükdü tıkanan yer ve şırınga iğnesini oraya değdirmemle sütün fiskiye gibi fışkırmasıyla çok rahatladım.
tatlisert Emine3018 geçmiş olsun gerçekten kötü birşey ama benimki ondan değil diye düşünüyorum ağrı var şu an sabaha kadar aynı göğsümü verdim eksiğine eminim yutkunma sesi geliyordu. bi türlü üstte ki sertlik ve agrı gitmedi