Medinekndzler 1 yaşımıza daha yeni girdik ama girdiğimizden beri aşırı huysuz sinirli emmeye düşkünlük sizde yaşadınız mı atak dönemimi nedir arkadaşlar ☹️
yagizinannesiiiiiiiiii Medinekndzler dün yaşımıza girdik bizde yemin ederim bugün berbat geçti Rabbim sağlık versin gerisi boş tabi ama çok şaşırdım sakinlesecegine daha kötü oldu 😔
Kaynana-elti-gorumce Medinekndzler biz çok şükür yaşamadık ama doktor uyarmıştı bizi bu dönemde eğer yurumuyorsa yürüme gerginliği olur kendi yapmak ister o yüzden hırçın olabilir normal demişti
Rose-leaf Medinekndzler 14 aylık sinirli herşeye kızıyor tek uykuya düştü onunda etkisi var ağlayarak herşeyi yaptırmaya çalışıyor çok çok sabır gerekiyor gerçekten
Medinekndzler Kaynana-elti-gorumce evet yürümüyor tam olarak ve sanki bieşyler anlatmak istediğinde ağlıyor