Aynısını bende kızım da yaşıyorum sanki ödü kopmuş gibi çığlık çığlığa ağlıyor sonra bi anda sakinleşiyor ya da sakinleşmiyor bende endişeleniyorum ama bebektir huy değiştirir olur böyle diyorlar bi de korkutuyorlar diyorlar böyle dediklerinde bende ayrı üzülüyorum