Arkadaşlar merhaba bugün peynir mayasi ile peynir yaptım fakat tutmamis tülbentten hepsi gecti gitti tekrardan mayalasam olur mu yada farklı yöntemler bilen var mı yardımcı olur musunuz 5 lt sütüm çöp olacak yoksa tekrar peynire dönüştürebilir miyim ?