Milena17 yenidoğan 2 saate bir emzirilmeli deniyor benim kızım sarılık geçirdi 2. Gün ve DR götürmüştük saat başı emzir dedi ben nasıl üzülüyordum Allahım kendimde de değildim genel anestezi ile doğum yaptım , neyse bıkmadan rabbimin izni ile saat başı emzirdim derken toparladı kendine geldi ve zaten siz alışıyorsunuz bebeğe de biliyorsunuz artık aç tok olduğunu yenidoğan hemen acıkır normaldir 3 ayı bulur