guzelbebekk Birde şekil eşleştirme varya kare yuvarlak içine atamıyor normal mi 1 yaş Hemen yargılama yapmayın bilmiyorum
iki_prens_annesi_ guzelbebekk normal daha küçük zamanla alışır öğrenir bide oyuncak yeniyse ondanda olabilir
Denizmeryem guzelbebekk daha küçük zaten bide çocuktan çocuğa değişiyor. Mesela benim kizimda 18 aylık onunla yaşıt olanlara bakıyorum bazen 2c li puzzle yapıyor hayvanları tektek tanıyor ne yiyor söylüyor falan ama kizimda o yok bana getirip sen birleştir diyor:) ama o çocuklara baktığımda onlarda olmayan bazı özelliklerde kizimda var yanı het çocuk farklıdır zamanla daha iyi kavrar siz ayına gore oyuncakları takip edip önüne veriverin ki zorlanacağı şeyler onu soğutur yoksa gelişimini de yanlış yönde etkiler
Ece__ guzelbebekk bence çok normal yapamaması, henüz küçük, hiç endişelenmeyin. Zamanla eli alıştıkça yapacaktır
Kubrailkan Şekil eşleştirme ahsap bultak şekilleri içine attığımız küp,bu oyuncakları var mı bugün bir yazı okudum aslında hepsinin sırası varmış 🙈 bunlardan alıp sonra halka geçirmeyi de yavaş yavas karşısına çıkarabilirsiniz 🥰
DerinTuana Benım kızım 2 yasına gircek hiç ilgisini cekmedi o oyun.İç içe gecme va yapıyor ama halkadan hoslanmıyor.Belkı onum içinde oyledir.
Anestezisttannee Yeni yeni başlar artık benimki de 14 aylık 2 ay önce yapmıyordu şuan takir takir yapıyor halka geçirme kutu iç içe koyma hepsini hızlı hızlı yapıyor bide😂 Zamanla yapar😊
oglumubeklerken Anestezisttannee merhaba ☺️ bebeğiniz halkaları kendi kendine sırası ile doğru bir şekilde dizebiliyor mu? Benim oğlum, eğer ben sırayla eline verirsem diziyor hızlı şekilde ama kendi kendine dizince sıralı olarak değil de karışık şekilde diziyor. Merak ettim ☺️
Anestezisttannee oglumubeklerken karışık diziyor 😊 sıralı dizmesi için erken diye düşünüyorum daha 14 ayı bitmedi bile. Herşey zamanı gelince olur 😊😊
Denizpoyrazz guzelbebekk tabiki normal daha çok küçük bunlar için. Yapabilende vardır elbet ama kıyaslama asla her bebek farklı çünkü.
oglumubeklerken Anestezisttannee dimi ☺️ bende kafaya takmıyorum aslında ama halka dizme konusu olunca acaba bu çocuklar sırayla diziyor da bizimki mi karışık diziyor acaba diye düşünüyordum ☺️
Mrv-Aksy guzelbebekk önce birini çıkarın diğerini kaldırın onu öğrensin hangisi kolaysa 1 2 gün onu görsün İlk başlarda siz oynayın onun dikkatini çekmeye çalışın Oynarken eğlenin gülün kendinizi alkışlayın Sonra merak edip yaklaşacaktır Her takışında , eşleştirmesinde vb. Alkışlayın Takdir edilmek özgüvenle hareket etmesine yardımcı olur ☺️