27 aylik bebegim var. Gunduz uykusu uyumuyor. Gece uykusunada asla geçmek istemiyor. Her akşam aglama kirizleriyle uyutuyorum. Uyumak istemiyor. Ama yattığında yatagindanda kalkmak istemiyor katılana kadar aglayıp o sekilde uykuya daliyor artik bu beni pskilojik olarak cok yoruyor. Ne yapmam lazim. Uykun yoksa uyuma tamam gel kalkalım diyorum onada yok. Yat uyu o da yok. Uyku öncesi bi rutın haline getirdi bu katilarak aglamayı ya. Agliyo agliyo hoop uykuya daliyo. Bukadar aglamasina hem sinir oluyorum hemde uzuluyorum. Uyku egitimi var. Sallanmak falanda istemiyor. Kendi kendine uyumasini uykuya dalmasini biliyor. Ama son 2 haftadir falan aglamadan uyumuyor