Ciglipaf https://www.hizliresim.com/gtqe5f4 Adet döngüm 28/31 gün arası sürüyor tam 28 değil normalde 28 güne hesaplı olunca perşembe adet günüm ama 2 gün falan gecikme yaşayabiliyorum. Dün sabah erken gebelik testi yapmıştım ama negatif çıkmıştı az önce normal kader testi yaptım böyle oldu. Sizce ne anlamalıyım?
Imau Ciglipaf negatifte yanılma payı oluyor ama pozitifte yok diye biliyorum (testte bozukluk yoksa) tabi en garantisi kanda pozitif görmek. Ama bence hamilesiniz
Ciglipaf Imau yaa teşekkür ederim beklenen günden gecikme olduğunda kan değerlerine de baktırayım en iyisi
Imau Ciglipaf evet canım öyle yap emin ol. En azından varsa ne kadarlık olduğunu öğrenirsin keseyi falan görmeyi beklersin. İstiyor muydunuz?