20 günlük bi bebeğim var sütüm çok az 2 göğsümü birden 2 saatte bir sağdığım zaman 20 cc ancak çıkıyor ilk başta daha çoktu gittikçe azalıyor gibi hissediyorum kızıma en baştan beri hep mama hemde sütümü verdim ama mama saha çok verdim. Kendi annem kaynanam da dahil sürekli üstüme geliyor illede sütünü ver ver diye. Benim sütüm kızımı doyursa niye vermeyim devamlı verecekmişim o emdikçe geliyormuş madem öyle sağdığımda neden onu doyuracak kadar çıkmıyor. Mama da aşırı gaz yapmaya başladı bugün doktora götürdüm bu gaz yüzünden doktor mama gazı artırır kendi sütünü ver dedi. Veremiyorum sadece tek göğsümü tutuyor 2 kere çekip bırakıyor süt yok ki. O ağlayınca bende ağlıyorum mecburen mama veriyorum. Böyle giderse sütü çok olan birinden yardım istemek zorunda kalıcam