Benim bebeğim de 2.ay atağında öyleydi. 2.aya kadar çok güzel uyuyan bebeğim bir anda uyumaz oldu. Şimdi 3 aylık tam. Uykularımız hala öyle. Uykuya dalamıyor uykusu geldiğinde ağlama krizine giriyor mecbur kucağımda uyutuyorum sallayarak. Gündüz yarım saat uyuyup uyanıyor. Çok zor gerçekten ne zaman düzene girer bilmiyorum 😓