Merhaba arkadaşlar kızım bugün çok huysuz 7 .aya giricez ayın 12 sinde.. bütün gün ağlıypr bağırıyor dişine soğul diş kaşıyıcı yapınca rahatlıyor ısınnca yine başlıyor soğam verdim dentigel var sürdüm ama işe yaramıyor sanırım o önereceğiniz bişi varmı perişan oldıl bugün