3 aylik olmasına 4 gün var , Anne sütüyle besleniyor 3gunde 1 kaka yapardı neredeyse 1 aydır şimdi 5 gün oldu yapmıyor bugün çok zorladı ağlamaktan helak oldu başına gelen varsa tecrübesine talibim bu arada 2 gündür bende çok zor buyukabdestime çıkıyorum