Oğlum 10 aylık oldu doğduğundan beridir sol gözünde çapaklanma var ve hala geçmedi ara ara iyice azıyor. Anne sütü iyi gelir dediler deniyorum ama işe yaramıyor. Tobrased göz damlası kullandım bir ara çık işe yaradı ama artık o da fayda etmiyor. Doktoru gözyaşı kanalı tıkalıdır, 1 yaşına kadar geçmezse operasyon gerekebilir dedi. Umarım o zamana kadar düzelir. Ne fayda eder hiçbir fikrim yok artık :(