Narinbrmn Bebeğime sağlık ocağının verdiği D vitaminini kullanmalımiyim yoksa sizlerin bana onerebilecegi bı marka var mı ?
Zumra_Fatma Narinbrmn ben OCEAN MARKA D3 VITAMINI KULLANIYORUM HEM ICERIGI filan da yaziyor saglik ocaginin ne oldugu belli degil bende yeni kullaniyorum güzel yani
nazli-06 Narinbrmn ben kullanmadım onları cok saglıklı degıl, d vital kullandık 1 şişe o bıttı ocean aldım bu sefer, tok karına vermeye dıkkat edın cok guzel boy uzatıyor cocukta.
Elferk Narinbrmn ben sağlık ocagininkinin kullanmadım.hic doktorum tavsiye etm3di ocean in kullanıyorum
Oglu_m Ocean d 3 kullanıyorum sağlık ocaginkini kullanmadım aynı şekilde kan ilacida ocean mikrofer kullanıyorum