Elis61 merhaba canım yeni gördüm kusura bakma eve ara ara hafif şekilde devam ediyor doktora gittim testlerim temiz çoktı şükür doktorum böbrekte karaciğer de bir sıkıntı varsa olabilir dedi pıhtılaşma sorunun varsa olabilir dedi yada demir eksikliği vitamin eksikliğinden olabilir dedi testler temiz şıktı şükür ama demir depolarımın boşaldığını folik asitimin çok eksik olduğunu bir de b12 vitamininin çok düştüğünü söyledi bunlar hamilelik ve doğumla düşüyor takviye gerekiyor dedi onları kullanmaya başlayınca azaldı şükür