avakado7 Merhabalar, iki gündür inanılmaz göğüs ucu kaşıntısı oluyor. Kaşımamaya çalışıyorum. Kuru tutup, lansinoh krem sürüyorum. Bebeğim 16 günlük. Çok emziremiyorum. Neden acaba deneyimli olan var mı acaba?