Daha önce postlar açmıştım bebeğim uyumuyor diye bağırdım vs artık kızmıyorum derin derin nefes alıyorum daralinca uyudugunda ne kadar masum olduğunu düşünüp kendimi tutuyorum ama asla unutamıyorum vizdan azabı çekiyorum yüzüne her baktığımda bunu nasıl yaptım diye sürekli geçmişe dönüyorum ona kızdığım zamanlari an be an her ayrıntısına kadar canlandırıp kahroluyorum nasıl unutabilirim bebeğim unutmusmudur kendimi nasıl affedebilirim