Other 2 aylık kızımın sadece dudaklarında özellikle alt dudağın da pamukçular oluştu süt kesiği gibi. genelde dil ağzın iç yanaklarında da olurmuş ama oralarda yok sırf bu yüzden ilaçta kullanmak istemiyorum karbonatlı su ile siliyorum ama yine oluşuyor bu durumu yaşayıp iyileşen var mi ne yaptınız
Selinasel Other günlük temizle karbonatlı su ile cnm emdikleri için fazlasını atıyor ağızda kesik kesim süt oluyor ben doktora götrmüştüm ilaç vermedi karbonatlı su ile bol bol temizle dedi
Alptugba Other Oglumda da ilk basta oyle oldu birkaç gün sadece dudak için kisimlarinda vardi karbonatlı suyla siliyodum sürekli tekrarliyodu sonra agiz icine damaklarina yanak ic kısımlarına kadar dağıldı doktora goturduk mikostatin diye bir ilac verdi kullanınca birkaç gune gecti
Cihangr Other bizde aynı dertten muzdaribiz dudakları geçiyor yanaklarına yanakları geçiyor geri dudaklarına sulandırılmış elma sirkesiyle silin diyor internette bide onu deneyeceğim bakalım
esractn Other benimde kızımın agzinda oldu ve cok arsızdi pamukçuğu tam 3 hafta sürdü daha dün tamamen gecti. Saglik ocaginin verdigi ilaci, ve hergun karbonatli suyla sildim ama gecmedi en son çare olarak karadut duydum ve bende denedim 3 günde geçirdi ✌🏻
Other Selinasel kesin çözüm olmuyor gibi oda mantar gibi ürüyor ve anne göğsüne de geçerse ağrı yaşıyormuş anne de öyle bi durum olmadı ama gün içerisinde silmeye çalışıyorum o an geçiyor bi kaç emmeden sonra yavaş yavaş tekrar oluşuyor. Sen geçirebildin mi tamamıyla.
BMA Alptugba bende kullandim ama gecirmedi suan meme reddi var ve bendede agri olmaya basladi gogusumde napicam bilmiyorum pazartesi dr gidicem bakalim ne dicek
Other Alptugba ilaçtaki etkin madde Nistatin mis ve buda antibiyotik oluyor.. antibiyotik.etkisi ile geçiyor ama daha 2 aylık bebeğim için 1 ml süspansiyonda 100.000 ünite nistatin bulunan ilacı vermekte ne bileyim
Other Cihangr ben de doğal yolla çözmeye çalışıyorum ama gün içerisinde çok sık yapamiyorum oan yaptığımda geçiyor yine ürüyor. Bizimde alt.ust dudakta vardı şimdi iç yanağa da bi kaç tane sıçramış. Anne göğsüne de geçerse süt kanallarını tıkayıp mastite yol açabiliyormuş
Cihangr Other daha çok aft gibi değil mi aynen dudağını siliyorum tamam geçti diyorum bi baktımmyanagına olmuş sonea yanagı geçiyor geri dudaga sıçrıyor yarın sileceğim ben elma sirkesiyle iie yararsa yazarım
Deletedmom0380 Mykoderm tek geçerim bu keremi. Emziğine ve içerisinde bulunan kaşığına sabah akşam sürüyorsun max 3 günde geçiyor. Asla bebeğime karbonatlı su ağzına silmeye Dahı olsa vermem. Asittir sonuçta.. Gözünde iltihap vardı oğlumun çayla silecekmişim.. 1 defa açken beklettim iyice ağladı göz yaşı aktı iltihabı da bitti gitti.. çay suyuymuş.. kahve telvesi ile kirpik maskesi de yapayım mı dedim içimden..
Other Deletedmom0380 içeriği ne acaba ilacın bu tarz ilaçlar da galiba hep.antibiyotik bulunuyor... emziği anladım da kaşık kısmını anlamadım...
Other Deletedmom0380 bu ilaç için el ayak parmak arası mantarları için kullanılır deniliyor ve ağız göz burna kaçmasından sakininiz yazıyor prospektüsün de.
Other esractn karadut şerbeti mi acaba doktorlar öneriyor mu kulaktan dolma bilgilerle.kobay gibi kullanmayalım bebekleri de.. Bi yeri onaralım derken.baska.bi yerine zarar vermeyelim
esractn Other doktora sormadan kullandım ben bi zarar vereceğini düşünmüyorum. Cok az bişey sürdüm zaten. Eger emziriliyorsa sütten de geçermiş o zaten zarar vermez. Benim bebeğim cok canı acıdığı için ve uzun süreli olduğu için denedim ve kisa surede geçti zaten
Deletedmom0380 Other Allah allah 🤔 resmini atma şansın var mı ? Bende yazmıyor da öyle bişey hatta ağız jeli diye paketinin üzerinde yazdığı gibi içinde kaşığı da var