Didemkck Bebeğim emerken dinlenmek için duruyor ve sonrasında alt dudağını titreterek emmeye başlıyor nedenini bilen var mı
Duygu3737 Didemkck sanıyorum ki emmek için uyarılıyor küçükken daha çok oluyordu ilk 3 ay 3 aydan sonra azalmaya başladı çok nadir de olsa görüyorum bazen
Jsjshsh Didemkck benimkide 5 aylık hala yapar bir sorun oldugunu düşünmüyorum komiğime gidiyor hatta 😅😅
Didemkck newmoms çok teşekkür ederim benimde ilk bebeğim o yüzden her yaptığı hareket beni korkutuyor
Duygu3737 Didemkck benim de ilk bebeğim ☺️ Allah bağışlasın acemi annelik zor ama öğrencez inşallah ☺️