Ben hiç oda spreyi kullanmıyorum. Çocuklara zarar verir diye. Yıllardır uyguladığım düzen şu; 3 ayda bir perde yıkamak,6 ayda bir halıları yıkatmak,toz,kapı temizliğini aksatmamak,sabahları ve aksamları evi havalandırmak,banyo ve wc temizleyip bref kullanmak ve fırça kabına yüzey temizleyici dökmek,paspas ve yollukları sürekli kullanılanları 2 hafta dolmadan yıkamak. Yüzey temizleyici bingo beyaz ve mavi renkli olanı kullanıyorum. Toz için camsil slikonlu temizleyici kullanıyoru. Allah sağlık verdiği sürece bu düzeni hiç aksatmıyorum.
Dışarıdan gelen herkes seviyor kokularını🙏 tavsiye ederim