Merhaba kızlar kızımın bugın 3 aylık kontrolü vardı. 2800 doğdu kızım bu ay sadece 300 gram almış emmesinde sıkıntı yok emiyor doyuyorda doymasa geceleri gündüzleri uykuya geçmez diye düşünüyorum hergün düzenli kakasını da yapıyor 15 gün sonra tekrar kontrol edecekler sizin başınıza böyle bir şey geldi mi yardımcı olur musunuz korkuyorum