Kızlarrr😞 oğlum 15 aylık. 1 aydan fazla öksürüğümüz geçmiyor. Sürekli ilaç kullanıyoruz bir süre hafifliyor, geçiyor gibi oluyor ilaçlar bitince tekrarlıyor. İki defa antibiyotik kullandık öksürük şurubu , alerji şurubu bi türlü geçmiyor. Ne yapacağımızı şaşırdık😔