Arkadaşlar kullanan var mı? Nasıl etkilerle karşılaşıyorsunuz. Bir kere bebeğim kabız diye doktor bebeğime 30 CC vermemi soyledi berdim. Çözüldü bir daha vermedim. Bugün de 5. Haftasiydi 2 haftaya bozulacak bitireyim günde iki tane içip içip diye düşündüm. İçtim ve bebeğim uzun güzel uyku yaptı. Arada memeye kalktı yatirsam yatardı ama oyun oynattim yatirmadim. İkinci uykuda yine uzun uyudu şimdi emdi tekrar uyumak istiyor. Ama 2 haftadır ne gece ne gündüz uyudu. Bu iki haftanın acısını mi cikariyor yoksa bu çay mi noyle yaptı. Bu arada çocuğa icirmiyorum kendim içiyorum. Bir kere içti bebeğim 30 CC.