Zereninannesi Geçen hafta post açmıştım bebeğim yeni bir yaşına girdi tekrar hamileyim diye. Bebeğimi kaybettim kürtaj oldum geldim yeni eve çok zordu çok.aynı durumu yaşayan var mı?
Senazeynep3425 Zereninannesi neden peki canım? Çok zor olmalı muhakkak. Ama her serde bir hayir vardır.. belki iki bebeğe bakmak çok zor olacaktı
Menekkse Zereninannesi merhaba, ben de ilk bebeğimi kaybetmiştim aynı şekilde. Kalp atışını dinlemeye gittiğimizde atmiyordu. Kürtaj oldum. Zor bir süreç tabiki, Rabbim yardımcıniz olsun 🙏
Ebrushkaa Zereninannesi ben ilk bebegimi kaybettim kurtaj oldum çok üzüldüm ama alanda Allah verende Allah dedik.kalp atışını duymaya gitmiştik eşimde vardi duyamadık ve ikimizde yıkıldık esim.beni teselli etmeye çalıştı
durununannesi18 Zereninannesi bende ilk bebeğimi kaybettim kürtaj oldum. Kötü bir süreçti ama sizin yanınızda evladınız var. Allah sabrını veriyor. Çok geçmiş olsun..
Zereninannesi Senazeynep3425 sebebini bilmiyorum doktor geçmiş olsun bebeğini düşürmüşsün dedi parça kalmış almam lazım dedi
S_x_w Zereninannesi öncelikle çok geçmiş olsun..kanamanız mı olmuştu peki? Yani nasıl “düşmüş parça kalmış” dedi dr anlayamadım kanama olmadan nasıl düşecek?
Zereninannesi S_x_w kanamam oldu dün gece lekelenme şeklinde sancım oldu sonra geçti gece uyudum sabah uyandığımda bişi yoktu öğlen bir baktım tekrar kanama var ve kaşık ağrısı karın ağrısı oldu doktora gittim hemen dedi direk düşmüş
Birdirbire Zereninannesi benim iki tane vardı düşüğüm bebeğim tüp bebekle oldu Allah’a binlerce şükür Rabia alanda o verende o o yüzden üzülmeyin çağımızda yediklerimiz içtikleriniz hepsi çok tetikliyor geçmiş olsun