missozge biz de yaşadık kolik sancılarını gaz damlalarını vs şimdi aynı sizinki gibi tek sakinleştiği yer meme, evde koşarak emzirdiğim zamanlar oldu tutsun bırakmasın diye o zamanlar ağlayasım geliyordu da şimdi videoları tekrar izleyince gülüyoruz 😂 yakın arkadaşımla 5gün arayla doğum yaptık. Önce ben doğurdum normal, o sezaryen. Bizimki 38+2 de doğmasına rağmen prematüre ölçülerindeydi ama kuvözde kalmadı. 2550 gr 44cm. Arkadaşımın ki 3350 gr doğdu 2-3gün kuvözde kaldı şu an 7500, ek gıdaya geçirmediler önümüzdeki ay başlatacaklarmış pürelerle, kilosuna göre erken geldi bana. Bende başlarda mama verdim sarılık sınırındaydı olmasın diye, risk geçince bıraktım bir daha da biberon tutturamadım. Kaşıkla denedim mamaları hep kustu. Her çeşit denedim ama yok. Sütüm de azaldı yetmiyor çünkü çok hareketli çabucak acıkıyor ne denediysem artmıyor da. Doktorların yarısı devam sütlerine karşı ama diğer yarısı savunuyor, Tıpta tek doğru yoktur demişler hem çocuk sizin çocuğunuz bence deneyin devam sütlerini, prematüre doğduğu için ek gıdaya geçirmeyebilirler. Ayrıca annesi sizsiniz daha iyi bilirsiniz ihtiyacı olup olmadığını, doktor sizin anlattığınız kadarını bilir bence sizin kadar iyi bilemez çocuğunuzu. Aç olduğunu, doymadığını ya da sütün ona yetmediğini düşünüyorsanız verin, alırsa ne güzel benim ki almıyor diye çok üzülmüştüm