Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık 3. Aydan beri düzenli şekilde adet görüyordum 3 kere düzenli gördüm gününü hiç geçmedi zaten benim adetim bekarlıktan beri hep düzenlidir gününü asla geçmez. Geçen adetimde 3 gün gecikmeli oldum. Bu ayda olmam gerekiyordu ama hala gelmedi ve 12 gün oldu geçeli test yaptım negatif çıktı acaba böyle düzensizlik olması normal mi ya korktum bu kadar süredir gelmediği için