Mom_42 Bebeğim 11,5 aylık gece beslenmesini güvenli bağımızı zedelemeden nasıl kesebilirim? Deneyimlerinizi benimle paylaşır mısınız?
kurabiyem28 Mom_42 1 yaşındayız. Bende kesmek istiyorum ama ek gıdayı kabul etmiyor. Çok çok az yiyor. Kesersem düzelir mi bilmiyorum. 1,5 yaşına kadar bekle diyorlar.
Mom_42 Anneyimbennnn kesinlikle kesmemiz lazım mide sorunları orataya çıkıyor tabi gece sürekli uyanamalar
Mom_42 kurabiyem28 gece okadar emiyor ki zevk için uyanıyor aç olduğu için değil buna eminim ve sabah uyandığında iştahı yoktu mide rahatsızlıkları ortaya çıkıyor hemen bıraktırmam lazım umarım güzel bir bilgi verilir ya
kurabiyem28 Mom_42 kızımda uykuya dalmak için emiyor. Emmeden de uykuya dalamıyor. Doğduğundan beri uyku problemimiz var. O yüzden memede uyumaya alıştı. Gazlı bir bebekti. Uyku yüzünden ikimizde çok yıpranıyoruz. Asla babasıyla uyumuyor.