Esmikkk Merhaba arkadaşlar kızım 9 buçuk aylık 7.800 Gr doktor çok zayıf raporlu mama başlayalım dedi bu mamayı verdi denememiz için kullanan var mı kilo aldırıyor mu içeriği temiz mi bilgisi olan var mı acaba ?
Esmikkk Namkol herhangi bir yan etki olmadı. Öyle bişey mi oluyormus ki bilmiyorum zararlı bişey mi onu da bilmiyorum
Esmikkk Namkol salı günü denemelik bitane verdik normalde genelde kabız tarzında yapar ama ondan sonra iyi yaptı. Bı sabah bı akşam verin dedi doktor günde iki tane. Ablanizin bebeği de mi zayıf
Namkol Esmikkk anladım. İnşallah faydasını görürsünüz. Benim ablamın bebeği 24. Haftada 22. Haftaya uyumlu 500 gram doğdu 420 grama kadar düştü. 141 gün kuvözden sonra yeni çıktı 1 buçuk ay oluyor. Kilo alımı az ve prematürelere verilen bir mama demiş doktoru araştırıyoruz öyle
Esmikkk Namkol benim bebeğim prameture değil kilo alımı azdı 9bucuk aylık 7.800 kilo bu ay hiç kilo almamış yada vermis tam bilmiyoruz hastalanmisti çünkü. Bu ay bu mamayı verdi normal mamayı bile iciremiyoruz uykusunda anca içiyor inşallah şifa olur bende bazen düşünüyorum acaba ilaç tarzında bişey mi filan diye 🤦🏻♀️
terazikadini Namkol nestle infasource kesinlikle kullanın ay da 1kilo aldırıyor bizimde kilo sorunumuz vardı raporla alıyoruz artık bunu infatrini kabızlıkve gaz yaptı bize 1 tane eczaneden denemek için alın eğer sorun olmazsa yazdırırsınız
Merve_boylu Esmikkk kızım 1 yaşında bu mamayı kullanıyoruz içiniz rahat olsun ilaç gibi değil kalorisi çok yüksek bi mama. Sıvı şekilde içmiyorsa bisküviyle ıslatıp yedirin pirinç unu yapıp yedirin ben öyle yapıyorum
Aliniko Esmikkk merhaba bizim bebeğimizle aynı durum. 9 aylık 7.250 şimdi muayeneden geldik ve bu mamayı verdi doktor . Aynı sizin gibi uykusunda besliyorum bazen içiyor bazen içmiyor. Ek gıda ise blv ye yatkın bu mamayla ilgili hiçbir bilgim yok sizde durumlar nasıl ilerleme kaydedebildiniz mi😔😔
Aliniko Merhaba bu mamayı kullandıktan sonra kaka sayısında bir artış var mı ben günde 2 şişe bitiriyorum. 2 ,3 kere kaka yapıyor , koyu yeşil renkte
Namkol terazikadini nutrucıa infatrini verdiler onlarada bir tık topladı, bunu da söyleyeyim teşekkür ederim 🌸