Merhabalar, Kızım 1 yaşında sütüm hâlâ koyu kıvamda… kimisi su gibi olması gerekir diyor. Ne kadar doğru bilemiyorum. Kızım Ek gıda çok çok alıyor. Gece çok sık emiyor. Herkes sütün yetiyor demek ki diyor? Kızım minik, minyon😊 sizin de mi süt renginiz hâlâ koyu? Umarım doğru ifade edebilmişimdir