Minik-1 her bebek kendine özel unutmayın doğum kilosu çok önemli benim bebeğim 2200 doğdu 4. Ayda olmasi gereken kilodan fazlaydi kiyas olmasin diye soylemiyorum kiloyu dedigim gibi her bebek kendine ozel 5900 falan olması gerekiyor demişti bana da o zaman doğum kilosuna göre fazla almış anne sütü ile beslendiği için sorun görmediler mesela mama ile beslenen bir bebek için fazla kilosu demişlerdi bana yine 6 ay kontrolünde de aynı şeyi yaşadık o zamanda 6 ay için 7 kilo olması lazım demişti doktorunuzu dinleyin derim