Minik-1 e nabız dannasılar kısmında persentıl egtısı var orda nr aralıkta ona bak alt sınıra yakın sanırım cocugun doktorum 6 aylık olunva dogum kıkosunun 2 katına gelmesı lazım demıstı sızın oyle olmus bıle bencr bunye ıle de alakalı olabilir
Hatekeylı bebekse son ayda kılo alımı yavaslamıs da olabılır belkı zayıf ıncr bısı olck her bebek hrr cocuk topac olmak zorunda degıl..
Oglum 4 aylıkken kocaman gobeği cıktı korktummdoktora sordum duzrlır dedı 6 aylıkkrn bısı kalmadı göbek dıyr boyu uzarken kılo almadı hateketlenınce düzeldi.