Hanımlar merhaba, bebeğim 1 yaşında dün 1 yaş aşılarını yaptırdık, sağlık ocağı doktoru herhangi bir kan tahlili yapmadı ama kan ilacını bırakabilirsin dedi. Tecrübe sahibi anneler sizde nasıl oldu, ilacı ne zaman bıraktınız ? Çocuk doktoruna gitmeli miyim ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😊