nurgllr Bebişlere çamaşır deterjanı ne kullanıyorsunuz? Benim oğlum 6 aylık temiz içerikli diye ecos3 kullanıyorum yumuşatıcısını da ama ekonomik bişide istiyorum
Zumra_Fatma nurgllr valla ben duru lavanta granül kullaniyordum eşim gitmis e bebekden baska almis ama duru daha guzel hem kaliyeli de tutuyor kiyafrtleri şuan kullandigim renklerini solduruyor yumuşaticisi ya bahar njnjsi yada düş bahcesi oluyor dalinin bazen sivi deterjaninida kullaniyorum öyle
Ebrushkaa nurgllr baby me sivi deterjan birazda baby me çamaşır suyu tozu var onu atıyorum çünkü bok lekesi ve kan damlası kullanıyoruz lekeler var böylelikle cikiyor
livanurvealpinannesi61 nurgllr temiz içerikli ürünler malesef pahalı oluyor. Ben şuan eya clean kullanıyorum 90 TL fiyatı.
Balkupum_ Unıbaby kullanıyordum o artınca e bebek markası baby me kullanıyorum alerji filn yapmadı fiyat olarakta diğer markalara göre uygun ve e bebek mağazalarında kendi kutusunu götürüp dolum yapilabiliyor
Hndealnathn 2 yaşında kızım doğduğundan beri e bebeğin kendi markası olan baby me ürünlerini kullanıyorum hiçbir alerjik sorun yasamadim
naynini nurgllr green clean kullanıyorum, deterjan-leke çıkarıcı-yumusatici, biberon emzik temizleyici de aynı marka… Gayet memnunum. Bir de minoris mi minimoris mi ne aldım leke çıkarıcı, indirimdeydi henüz kullanmadım :) ama alanlar çok memnunlar…
nurgllr naynini green cleane de denemek istiyorum aslında minorisi de ay bilmiyorum bide alerji yapmasından korkuyorum
naynini nurgllr bizim bebeğimizde yapmadı ama green clean bulaşık deterjanı ellerimi çok soydu… Aylardır elimi suya sokmadigim için de olabilir tabi bu durum 😄 ben sevdim green clean 😊 şimdilik onunla devam ediyoruz bakalim